RPG Bundle
Cris Tales Cris Tales jest cudownym ukłonem z nową perspektywą w kierunku gier indie oraz klasyków JRPG. Zerkaj w przeszłość, działaj w teraźniejszości oraz obserwuj, jak Twoje wybory zmieniają przyszłość — wszystko równolegle na jednym ekranie! Dołącz do przebudzonej Magini Czasu Crisbell oraz jej magicznych towarzyszy w świecie, który czeka ponura przyszłość. Potężna Cesarzowa Czasu wraz z armią próbują wywołać kataklizm, który zagraża istnieniu krainy Crystallis oraz sąsiadującym czterem królestwom. Afterimage Afterimage to ręcznie rysowana przygodowa gra akcji 2D z wciągającą historią osadzoną w ruinach fantastycznego świata, w której gracze mają szybko pokonać różnorodne postaci i przeprawić się przez nieliniowe poziomy. Lata po kataklizmie, który przyniósł kres ludzkiej cywilizacji, dziewczyna cierpiąca na amnezję wyrusza w podróż, która w niewytłumaczalny sposób rozpocznie serię wydarzeń i zadecyduje o losach nowego świata. Soulstice Zwiedzaj mroczny, pełen tajemnic świat, opanuj rozbudowany system walki a także posiądź moc sióstr Briar i Lute w dorosłej opowieści fantasy z szybką rozgrywką, wściekłymi przeciwnikami oraz emocjonującymi potyczkami z bosami.