Revhead
To nie jest gra wyścigowa. To wszystko, co za nią stoi. Buduj. Psuj. Naprawiaj. Zrozum, dlaczego się sypie. Australia, 1997. Bez internetu. Złomowiska, gazety i garaż. Zacznij od wraku i zbuduj potwora 3000+ KM. Każda część ma znaczenie. Dymiący silnik, przegrzanie, zajechany motor. Hamulce siadają. Więcej czasu w garażu niż na torze. Będziesz popełniać błędy! Nauczysz się! Będziesz szybszy! Dla tych, którzy lubią dłubać i kombinować. Jeśli chcesz tylko jeździć i wygrywać — to nie dla ciebie. Ale kto załapie… nie przestaje.