Turbo Pack
Pakiet DLC Turbo zawiera ponad 60 nowych podzespołów, których zamontowanie zapewnia wysokie osiągi w grze. Wprowadza podwójne turbo, silniki z podwójną turbosprężarką chłodnice międzystopniowe i dodatkowe wloty powietrza, pozwalające uzyskać większą moc. Zawartość tego pakietu DLC pozwala graczowi budować samochody o mocy ponad 2000 koni mechanicznych!