Real Farm - Premium Edition
Włóż kalosze, odpal traktor i zacznij tworzyć własne gospodarstwo. Awansuj z rangi zwykłego robotnika do szychy w świecie rolnictwa, grając w trybie kariery, lub zacznij jako znany rolnik w trybie swobodnym. Gra zawiera dwie mapy, dzięki którym poznasz oblicze zarówno wsi amerykańskiej, jak i zachodnio-europejskiej. Kupuj ziemię, zarządzaj personelem, plonami oraz zwierzętami i prowadź potężne pojazdy rolnicze, budując swoją reputację.