Race The Sun
Prowadzisz pojazd napędzany energią słoneczną. Słońce odmierza czas do twojej śmierci. Pędź w stronę zachodzącego słońca na złamanie karku, bezskutecznie goniąc uciekający czas. Możesz opóźnić nieuchronną śmierć zbierając turbo doładowania, które odwrócą na chwilę bieg zachodzącego słońca. Race The Sun wzoruje się na klasycznych grach zręcznościowych, koncentrując wysiłek graczy na poprawie wyniku, zapewniając możliwość gry w krótkich sesjach i czystą zabawę połączoną z niewyobrażalnym napięciem. Reguły gry są banalnie proste: nie rozbij się, unikaj cienia i bez względu na wszystko nie zwalniaj!