Puzzle Book
Puzzle Book oferuje 35 różnych puzzli podzielonych na tematy - od fantasy po dinozaury. Oprawa graficzna została stworzona przez artystów specjalizujących się w różnych stylach. Znajdziesz tu piękne obrazy stworzeń i krajobrazów oraz prostsze rysunki dla dzieci. Każdy znajdzie coś dla siebie! Ponieważ to gra dla każdego, możesz dostosować poziom trudności, wybierając liczbę elementów - od 6 aż do 150! To świetny tytuł zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Dodaj relaksującą muzykę w tle i ciesz się spokojnym popołudniem. Masz ochotę na odrobinę rywalizacji? A może chcesz układać puzzle z rodziną lub przyjaciółmi? Wypróbuj tryb kooperacji! Cechy: - 35 różnych puzzli podzielonych na tematy. - Każdy etap oferuje 6 poziomów trudności - od 6 do 150 elementów. - Piękna grafika stworzona przez różnych artystów. - Graj solo lub z przyjacielem w trybie kooperacji.