Puzzle Book: Special Square Pack
Oprócz 10 nowych obrazów (takich jak piękne zwierzęta i magiczne krajobrazy), wszystkie puzzle w pakiecie Special Square mają albo większą liczbę elementów, albo niestandardowy kształt, co znacznie utrudnia ich układanie! Wśród nich znajdziesz: - Kwadratowe standardowe puzzle, 64 i 100 elementów. - Obrazy w kształcie sześciokąta, 38 i 79 elementów. - Unikalne, bardziej wymagające obrazy w kształcie kwiatu, 121 elementów.