Puzzle Book: Mountains Pack
Ten pakiet zawiera 10 różnych krajobrazów - od ośnieżonych szczytów, przez zamglone pasma górskie, aż po tropikalne wyspy. Wszystkie puzzle mają od 6 do 150 elementów i można je układać solo lub w trybie kooperacji.