PSI Patrol: Film Miasto Przygód wzywa
W wielkim mieście można przeżyć wielką przygodę! Gdy Ryder i PSI Patrol odkrywają, że burmistrz Humdinger przejął władzę nad tętniącą życiem metropolią, muszą wkroczyć do akcji, aby uchronić miasto przed jego samolubną intrygą. Pieski potrzebują TWOJEJ pomocy! Dołącz do ich fanPSIastcznej drużyny! Miasto Przygód, oto nadchodzimy! Wciel się w jednego ze swoich ulubionych piesków – Chase‘a, Skye, Marshalla lub nową spryciulę z wielkiego miasta, Liberty – i wykorzystaj ich wyjątkowe umiejętności, wykonując zapierające dech w piersiach misje ratunkowe. Użyj zaawansowanych gadżetów i pojazdów, aby odkryć zupełnie nowe lokalizacje pochodzące z produkcji PSI Patrol: Film. Baw się, grając w minigierki, takie jak Pup Pup Boogie lub biegi z przeszkodami. Przeżyj tę niesamowitą przygodę 3D, grając w pojedynkę lub z przyjacielem w trybie kooperacji. Pieski z PSI-ego Patrolu to urodzeni bohaterowie. Zgłaszasz gotowość do uczestnictwa w najtrudniejszej z ich dotychczasowych misji?