Prison Architect PC
Witajcie, naczelnicy! Tylko wyjątkowo bezwzględny naczelnik zdoła poskromić najbezwzględniejszych więźniów świata. Zaprojektuj i rozwijaj własny zakład karny w grze Prison Architect. Główne cechy gry: Elastyczna izolacja: rozporządzaj dostępnymi zasobami w celu optymalizacji więzienia, nie ograniczając przy tym przepływu osadzonych na wypadek powodzi, pożaru, zamieszek lub buntu na wielką skalę. Inwestuj i udoskonalaj: ubiegaj się o fundusze federalne i przeznaczaj pozyskane w ten sposób środki na walkę z chorobami, działalnością gangów, spory sądowe i nie tylko! Zarządzanie i przymus: zadbaj o „względną” etykę i bezpieczeństwo w swoim zakładzie karnym, rekrutując pierwszorzędne kadry, w tym uzbrojonych po zęby strażników, psychologów, lekarzy, prawników i donosicieli. Pozbawienie wolności skrojone na miarę potrzeb: każdy więzień ma inną przeszłość kryminalną. Zapewnij osadzonym niestandardowe programy leczenia, grafiki zatrudnienia i warsztaty resocjalizacyjne. Wielka ucieczka pod kontrolą: spróbuj zbiec za wszelką cenę z własnego więzienia o zaostrzonym rygorze w trybie ucieczki lub odpal tryb online i przetestuj jeden z 12 000 zakładów karnych zaprojektowanych przez innych graczy. Bez końca rozwijaj swoje penitencjarne imperium w trybie otwartej rozgrywki.