Prison Architect - Going Green
Pora odwalić brudną robotę, naczelniku! Prison Architect: Going Green przynosi do twojego więzienia nowinkę w postaci rolnictwa, a wraz z nim uprawę, sprzedaż płodów rolnych i kwitnący przemyt. Główne cechy gry Owocny wysiłek: rolnictwo oznacza nowy rodzaj pracy więźniów, dzięki której w zakładach karnych można uprawiać ziemniaki, pszenicę, jabłka i wiele innych roślin. Uzyskane w ten sposób plony można sprzedawać na zewnątrz lub używać jako składników w posiłkach dla osadzonych. Obiekty uprawne: trzy przestrzenie na wolnym powietrzu ułatwiające działalność rolniczą: sad, pole uprawne i działka warzywna. Na tym jednak nie kończą się twoje możliwości: możesz zatrudniać pracowników rolnych, zbudować spiżarnię do przechowywania produktów oraz wznieść szopę służącą do przechowywania narzędzi rolniczych. Na łonie natury: więźniowie lubiący piękno natury mogą zajmować się rekreacyjną uprawą kwiatów i innych roślin. Praca w ogrodzie wywiera pozytywny wpływ na więźniów i zapewnia im pożyteczne zajęcie. Nawarzysz sobie piwa: nowe plony oznaczają nowy rodzaj przemytu. Teraz więźniowie mogą potajemnie hodować na poletkach zioła i podbierać z kuchni składniki do pędzenia gorzałki. Pola uprawne mogą również stać się terenem gangu, dlatego trzymaj strażników w pogotowiu! Nowy zielony ład: więzienia mogą zyskać ekologiczne oblicze za sprawą źródeł energii słonecznej, wiatrowej oraz hybrydowej (słoneczno-wiatrowej). Nadmiarową moc pochodzącą z tych odnawialnych zasobów można odsprzedawać elektrowni za pomocą licznika eksportu energii.