Prison Architect - Gangs
Są zorganizowani i chcą przejąć kontrolę nad twoim więzieniem. Pokaż im, kto tu rządzi i pokrzyżuj ich plany. W Prison Architect: Gangs musisz uważnie zarządzać więźniami, kadrą oraz strażnikami, aby uniknąć zamieszek oraz zapewnić spokojne – a zarazem opłacalne – życie w twoim zakładzie karnym. Główne cechy gry Witaj w świecie gangów: gangi powstają i rosną w siłę, przyjmując lub werbując nowych członków. Każdy gang odznacza się odmiennymi cechami i naturalnie skłania się ku werbunkowi członków o podobnych właściwościach oraz umiejętnościach. Punkt zapalny: w miarę, jak gangi zdobywają większe wpływy i prężą muskuły, zagęszcza się też atmosfera w twoim więzeniu. Elementy HUD skupiające się na punkcie zapalnym zapewniają szczegółowe informacje na temat tego, co dokucza twoim więźniom i umożliwiają ci szybkie działanie w celu utrzymania określonego poziomu zadowolenia osadzonych i uniknięcia zamieszek. Resocjalizacja i emancypacja: członkowie gangów mogą teraz opuszczać swoje ekipy. Pomóż im wrócić do społeczeństwa, usuwając ich tatuaże i uwzględniając ich w programie resocjalizacji członków gangu. Nowe pomieszczenia: Pomieszczenie do usuwania tatuaży umożliwi ci usunięcie tatuaży świadczących o przynależności do gangu, zaś resocjalizowani członkowie gangów mogą trenować w pomieszczeniu klubu walki, gdzie ich agresja zostanie wykorzystana w bardziej kontrolowany sposób. Skorumpowani strażnicy: członkowie gangów mogą nakłaniać strażników do przemycania kontrabandy lub przyjmowania łapówek. Możesz sprawdzać strażników podczas procesu rekrutacji (Biurokracja), a także werbować informatorów w celu identyfikacji strażników, którzy dali się skorumpować.