PowerSlave Exhumed
PowerSlave: Exhumed to port klasycznej gry konsolowej, który przenosi ją na silnik KEX Engine i w doskonały sposób łączy jej wersję na PlayStation z wersją na Segę Saturn Kierunek: Przed Tobą starożytne egipskie miasto Karnak. Kontrolę nad nim przejął nieokreślony, dysponujący przeraźliwymi mocami wróg, a los odciętych od świata mieszkańców pozostaje nieznany. Jako członek tajnej jednostki wiesz, jak reagować w obliczu każdego zagrożenia. Niebawem jednak okaże się, że nawet najlepsze szkolenie nie mogło przygotować cię na koszmar z Karnak… Cechy: Widok z perspektywy pierwszej osoby. Ponad 20 pełnych akcji poziomów osadzonych w starożytnym egipskim mieście i grobowcu faraona Ramzesa. Rozgrywka prowadzona w pełnym, renderowanym trójwymiarze z możliwością eksploracji wielopiętrowych poziomów w czasie rzeczywistym. Mosty do pokonania i podwodne pieczary do przepłynięcia. Maczeta na start i 6 innych broni do znalezienia, w tym granaty, miotacz płomieni, karabin maszynowy M60 oraz magiczny kostur w kształcie kobry. Znakomite efekty wizualne za sprawą dynamicznego oświetlenia.