PlateUp!
PlateUp! łączy zarządzanie chaotyczną pracą w kuchni i restauracji ze strategicznym planowaniem i rozwojem, aby tworzyć pyszne, unikalne dania nieporównywalne z niczym innym. Rozgrywka maksymalnie aż dla czterech graczy – zbudujcie i prowadźcie restaurację od podstaw, wybierajcie dania, kupujcie i podłączajcie urządzenia (niektóre z nich można połączyć ze sobą w skomplikowane automatyczne mechanizmy) i przede wszystkim gotujcie i serwujcie potrawy klientom. Gracze mają wolną rękę w projektowaniu swojej restauracji, którą będą rozbudowywać i rozwijać pomiędzy zmianami, odblokowując dodatkowe treści i wyzwania w miarę postępów. Czy potrafisz gotować, podawać dania i przetrwać 15 gorączkowych dni w swojej restauracji, aby odblokować całkiem nową franczyzę? Klasyczna gra kulinarna dla wielu graczy z szerokim wyborem dań głównych, dodatków, sosów, przybrań, deserów i przystawek. Wybierz swój sprzęt, zorganizuj kuchnię, zaplanuj menu i przygotuj swoje dania. Od gorących zup po wytrawne sałatki, od delikatnych steków po sycące ciasta – jest tu coś dla każdego. Miej oko na wejście do restauracji: wskazuj klientom miejsca, dostarczaj zamówienia i łagódź nastroje głodnych gości. Wyposaż restaurację tak, aby móc obsłużyć nawet najbardziej kapryśnych klientów i dać im to, czego chcą we właściwym czasie. Współpracuj ze swoim zespołem jak dobrze naoliwiona maszyna albo zbuduj własną markę, pracując solo. Osiągnij cel i wywinduj swoją franczyzę na wyższy poziom w nowej lokalizacji, wnosząc do niej nowe odblokowane funkcje i ulepszenia. Ulepszaj i zmieniaj aranżację swojej restauracji, aby odpowiadała Twojemu stylowi. Gdy goście wychodzą, zaczyna się planowanie! Zdecyduj, jaki nowy sprzęt chcesz kupić i umieść go w odpowiednim miejscu. Stawiasz na technologię? Zainstaluj turbo piece, podkręć szybkość przenośników i stwórz zautomatyzowaną kuchnię przyszłości. Wolisz eleganckie rozwiązania? Zbierz kolekcję dzieł sztuki, wykończ ściany tapetą, zatrudnij głównego kelnera i przygotuj wszystko, aby Twoi goście przeżyli tu kulinarne doświadczenie swojego życia. Osiągnij swój cel i stwórz nową restaurację w kolejnej lokalizacji, wnosząc do niej nowe odblokowane funkcje i ulepszenia. Zbuduj markę eleganckiej restauracji lub dopieść swoją franczyzę fast-foodów. Każda restauracja jest losowo generowana przez algorytm ze swoją własną atmosferą, klientami i warunkami. Powróć do siedziby swojej franczyzy, aby zobaczyć osiągnięcia, spersonalizować postacie i ulepszyć zestaw narzędzi przed rozpoczęciem kolejnego wyzwania!