Planet Coaster: Premium Edition
Wybuduj swój najlepszy park rozrywki w grze Planet Coaster: Premium Edition! Zawiera nagradzaną podstawową wersję gry i siedem niesamowitych dodatków składających się z 35 atrakcji, ponad 450 projektów i tysięcy nowych elementów dekoracyjnych. Popadnij w nostalgię dzięki atrakcjom w stylu retro, zaprojektuj kinowe pokazy kaskaderskie, stwórz nowe strefy duchów i zrób o wiele, wiele więcej... W PAKIECIE Planet Coaster: Console Edition: zaskakuj gości i wywołuj u nich okrzyki zachwytu oraz dreszczyk emocji, budując swoje rozrywkowe imperium. Kolekcja Wspaniałych Atrakcji: zawiera dziewięć nowych atrakcji inspirowanych kultowymi parkami rozrywki z całego świata. Kolekcja Klasycznych Atrakcji: dziewięć nowych atrakcji i jedna odmiana – od strzelistych kolejek górskich po eleganckie gondole. Wystawa Światowa: zachwycające motywy inspirowane dziesięcioma pięknymi krajami, a także dwie nowe kolejki górskie i jedna nowa atrakcja. Pakiet Przygoda: w tym pakiecie, którego motywem przewodnim jest dżungla, wypróbujesz przejażdżki wagonikami z kopalni, pływanie łódką i wiele innych atrakcji. Pakiet Studia: niech życie stanie się tak ekscytujące jak film dzięki spektakularnym pokazom i rekwizytom z Hollywood. Pakiet Vintage: cofnij się w czasie dzięki wystawnym wiktoriańskim atrakcjom i dekoracjom. Pakiet Dreszczyk: wystaw odwagę gości na próbę za pomocą dwóch nowych mrocznych atrakcji, przerażającej scenerii i upiornej maskotki.