Planet Coaster: Pakiet Studia
Jesteś reżyserem! Kręć niesamowite sceny i utrwalaj legendarne chwile z Pakietem Studia. Zbuduj trasę przez plan filmowy i stwórz atmosferę kinowego hitu dzięki trzem nowym atrakcjom, prawie 400 elementom dekoracyjnym i niemal 100 nowym projektom, dzięki którym goście znajdą się w samym środku akcji. Wypełnione akcją nowe dekoracje i zestawy budowlane Buduj hollywoodzkie plany filmowe i prowadzące przez nie trasy, korzystając z elementów dekoracyjnych i zestawów ścian w stylu studia filmowego. Twórz olśniewające plany filmowe z zielonymi ekranami, animowanym oświetleniem, sprzętem filmowym, akrobacjami samochodowymi, wzbijającymi się w powietrze tumanami kurzu, tłuczonymi szybami i nie tylko. Nowe atrakcje filmowe BIG SCREEN TOUR, trasa przez hollywoodzki plan filmowy, jest już dostępna w grze Planet Coaster: Console Edition. Odbywa się zasilaną kolejką trasową, dzięki której goście parku staną twarzą w twarz z przygotowanymi przez Ciebie spektaklami filmowymi. RE-MOTION to nowoczesna atrakcja trasowa w stylu symulatora z modyfikowalnym ramieniem robota. HORROR HEIGHTS to mrożąca krew w żyłach kryta atrakcja z wieżą swobodnego spadku dla nieustraszonych gości. Dźwięk rodem z filmów Nowa muzyka, atmosfera studia filmowego i wyzwalane efekty dźwiękowe sprawią, że Twoje plany filmowe będą tętnić życiem jak prawdziwa produkcja z Hollywood.