Phantom Fury
Shelly „Bombshell” Harrison powraca w intensywnie interaktywnej mieszance pierwszoosobowej akcji i przygodowego filmu drogi. Wyrusz w tętniącą adrenaliną podróż poprzez USA. Wykorzystaj ogromny arsenał broni i umiejętności. Walcz ze zdradzieckimi żołnierzami i podłymi mutantami. Spróbuj ocalić ludzkość. Akcja gry rozgrywa się wiele lat po walce z Jadusem Heskelem. Shelly „Bombshell” Harrison budzi się w nowym świecie – zostaje wyrwana ze śpiączki na polecenie dawnego towarzysza i otrzymuje nowe, bioniczne ramię. Shelly, której powierzono misję zabezpieczenia bardzo niebezpiecznego artefaktu, legendarnego Demon Core, wyrusza w intensywną podróż po Stanach Zjednoczonych, próbując zmierzyć się z własną przeszłością, aby ocalić przyszłość całej ludzkości. Główne cechy ・Intensywna mieszanka wybuchowej akcji i filmu drogi Walcz w obskurnych hotelach w Albuquerque, eksploruj opuszczone zakątki Los Alamos, zabezpiecz ulice Chicago i wiele więcej! ・Obłędnie interaktywny świat Całe mnóstwo możliwych interakcji z otoczeniem ożywia świat na ekranie. W pełni interaktywne komputery, śmigłowce czy maszyny do gier to zaledwie niektóre przykłady tego, co możesz oczekiwać. ・Bogaty arsenał uzbrojenia Ponad 20 unikalnych broni! Do klasyków w rodzaju Bowling Bombsdołącza zupełnie nowy sprzęt, jak strzelby przeciwpancerne i urządzenia strzelające elektryczną pianką. Na odblokowanie czekają ulepszenia i modyfikacje broni, które zapewniają uzbrojeniu nowe funkcje, dzięki którym z każdą walką rozprawisz się po swojemu! ・Szeroka gama umiejętności i ulepszeń do odblokowania Uzbrojenie to nie jedyny sposób na pokonanie niezliczonych wyzwań, które napotkasz na swojej drodze. Ulepsz swoje bioniczne ramię i kombinezon dzięki nowym, potężnym zdolnościom, jak mocarny cios czy elektryczna osłona. ・Zastępy przerażających wrogów Staw czoła złowrogim cyborgom, niebezpiecznym żołnierzom i odrażającym mutantom oraz ich wyjątkowym umiejętnościom specjalnym. Wykorzystaj swoje doświadczenie w ekscytujących walkach z bossami.