Panorama Cotton
Wciel się w Natę de Cotton, chaotyczną czarownicę z nienasyconym apetytem na cukierki o nazwie Willow. W krainie wróżek królowa Velvet zjada spalony Willow i zaczyna się bardzo dziwnie zachowywać… Ktoś palił Willow! Dołącz do Cotton i jej wróżkowej przyjaciółki Silk i razem spróbujcie odnaleźć zagrożenie odpowiedzialne za spalenie ich cennego Willow! W 1994 roku Panorama Cotton wyznaczyła nowe standardy na konsolach Mega Drive/Genesis. Dzięki 5 kolorowym poziomom o psychodelicznej pastelowej palecie kolorów, Panorama Cotton to naprawdę uzależniająca gra!