Overload
Overload łączy intensywną rozgrywkę ze wspaniałą grafiką, tworząc niepowtarzalny efekt shootera w stanie nieważkości. Wciągająca historia w kampanii dla jednego gracza, tryby wyzwań i gry wieloosobowej online dostarczą wielokrotnie każdemu graczowi mocnych wrażeń. Niszcz roboty, ratuj ocalałych, zniszcz reaktor i ucieknij, zanim wszystko wybuchnia! Gra twórców klasyka gatunku – Descent.