Overcooked: Gourmet Edition
Overcooked Gourmet Edition miksuje przebojową kooperacyjną grę kulinarną oraz zawartość Lost Morsel, tworząc pyszny pakiet testujący Twoje zdolności kulinarne! Overcooked to pełna chaosu kanapowa kooperacyjna gra kulinarna dla od jednego do czterech graczy. Pracując jako drużyna, wraz z pozostałymi kucharzami musisz przygotować, ugotować i podać najróżniejsze pyszne zamówienia, zanim zezłoszczeni klienci sobie pójdą. Naostrz noże i wyciągnij z szafy strój szefa kuchni – w tych szalonych kuchniach nie ma mięsa na błędy! Pakiet zawartości Lost Morsel dla gry Overcooked kontynuuje szaloną kulinarną przygodę kucharzy przez sześć nowych poziomów kampanii rozgrywających się w egzotycznej dżungli. Oferuje też nową maszynę do poruszania się po mapie świata oraz sześciu nowych szefów kuchni do odblokowania!