The Lost Morsel
Pakiet zawartości Lost Morsel dla gry Overcooked kontynuuje szaloną kulinarną przygodę kucharzy przez sześć nowych poziomów kampanii rozgrywających się w egzotycznej dżungli. Oferuje też nową maszynę do poruszania się po mapie świata oraz sześciu nowych szefów kuchni do odblokowania! Najważniejsze cechy: Sześć nowych poziomów kampanii! Sześciu nowych szefów kuchni do odblokowania! Nowa mapa świata dostępna poprzez nową opcję DLC Nowa maszyna – śmigłowiec umożliwiający poruszanie się po mapie świata Nowy motyw wizualny w grze – „Dżungla”