Overcooked! 2 - Gourmet Edition
Overcooked! 2: Gourmet Edition Overcooked! 2 Gourmet Edition to prawdziwa uczta dla graczy. W tej edycji znajdziesz nagradzaną grę podstawową Overcooked! 2, całą dostępną zawartość do pobrania, aktualizacje i pakiety kucharzy. Overcooked! 2 Wróć do Cebulowego Królestwa i zbierz drużynę kucharzy, z którymi zagrasz w klasyczną grę w lokalnym trybie współpracy z udziałem do czterech graczy. Chochle w dłoń… ruszamy ratować świat (znowu!) Wyżerka na plaży Załóż ciemne okulary, zbierz zespół i rozstaw grilla... IDZIEMY NA PLAŻĘ! Na 12 nowych poziomach czekają na przygotowanie kebaby i smoothie. Dołączy do nas egzotyczny kucharz-papuga oraz zwinny i ostry jak papryczka kucharz z wyspy. Już czas rozpalić grilla i przygotować myjkę — talerze się same nie umyją! Gotowanie przy ognisku Wspólny biwak z pieczeniem pianek i kuchennym rozgardiaszem w towarzystwie czterech nowych kucharzy w nowiutkich kuchniach! Trzeba narąbać drewna, aby ogień pod kuchnią trzaskał wesoło, gdy kucharze będą przygotowywać pożywne śniadania i piec pianki na 15 nowych poziomach w koronach drzew i obozowiskach. Tylko wspólny trud drużyny kucharzy z plecakami pełnymi składników pozwoli zaspokoić głód strudzonych biwakowiczów. Noc wygłodniałej hordy Ten dodatek obejmuje zupełnie nowy tryb hordy, w którym gracze muszą wspiąć się na wyżyny kulinarnych umiejętności, aby odeprzeć kolejne fale wygłodniałych nieumarłych składników. Zmierzcie się z nowymi przepisami, nowymi kucharzami, a nawet nowymi sprzętami kuchennymi. Gilotyna to niekonwencjonalny, ale skuteczny sposób na szybkie posiekanie wszystkich ulubionych składników! Święto chaosu Przybywajcie, aby dołączyć do obchodów kulinarnego święta współpracy i chaosu! W tym barwnym dodatku gracze podejmą wyzwanie na nowych poziomach z nowymi przepisami, nowymi kucharzami i sprzętem niezbędnym w każdej kuchni — armatą! Zadanie polega na serwowaniu wyjątkowo głodnym klientom tac z potrawami kuchni mieszanej wraz z orzeźwiającymi napojami. Gdzie kucharek sześć Łap fartuszek, odpal kuchenki i dobierz wyborny zespół w skwierczącym nowością pakiecie kucharzy... GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ! Z pomocą pięciu nowych kucharzy migiem posiekasz, usmażysz i zaserwujesz najwspanialsze potrawy w historii!