Oddworld: New 'n' Tasty
Odkrywaj starożytne ruiny, czmychaj mięsożernym bestiom, unikaj przyjęć łowieckich, gdzie używa się broni z byle powodu, wszystko to w roli Abego, oryginalnego bohatera Oddworld, w tej odtworzonej z sercem wersji klasyka, Odysei Abego. Jako szczęśliwy konserwator podłóg w największej fabryce przetwórni mięsa w Oddworld, Abe natrafia na sekretny plan swojego szefa, by zrobić z niewolniczej siły roboczej fabryki najnowszą linię innowacyjnych mięsnych przekąsek RuptureFarms Tasty Treats. Abe musi teraz ocalić swoją skórę przed maszynkami do mięsa, nawet jeśli zwykła ucieczka z farmy mięsnej jest dopiero początkiem jego Odysei. Wiele niebezpieczeństw czeka na Abego w jego podróży, w której odkryje on dziedzictwo swojego ludu. Gra została odbudowana, byś mógł podziwiać zapierające dech widoki, ulepszony dźwięk i udoskonaloną, pogłębioną grę, gdyż New 'n' Tasty ponownie ożywia oryginalną grę Oddworld przy zastosowaniu najnowszej technologii następnej generacji.