NINJA GAIDEN 4 Preorder Standard Edition
Zamów grę już teraz, aby w dniu jej premiery otrzymać dodatek Dark Dragon Descendant Yakumo Skin. Kultowa seria gier typu „hack & slash” ninja powraca w NINJA GAIDEN 4! Wyrusz na niesamowitą przygodę, w której dziedzictwo łączy się z innowacją, a wysokooktanowy styl przenika nieposkromiony system walki. Powrót legendy Wróć do intensywnej, błyskawicznej walki dzięki której seria NINJA GAIDEN weszła na sam szczyt. Przygotuj się na odnowienie dziedzictwa w urzekającym stylu dla nowego pokolenia graczy. Ewolucja epickiej walki „hack and slash” NINJA GAIDEN 4 łączy w sobie hartowaną filozofię walki Team NINJA ze stylizowaną, dynamiczną rozgrywką PlatinumGames. Weź udział w wizualnie oszałamiających walkach, które premiują precyzję i strategię. Użyj ninjutsu Bloodbind, aby zmienić swoje uzbrojenie i pogrom wrogów klasycznymi technikami, takimi jak Izuna Drop czy Flying Swallow. Legendarny Ryu Hayabusa również powraca z odświeżonym, ale znanym zestawem narzędzi do opanowania. Dzięki personalizowanym wrażeniom dla gracza NINJA GAIDEN 4 pozwoli weteranom osiągnąć limity, a nowym graczom cieszyć się emocjonującą przygodą, pełną zwrotów akcji. Powraca starożytny wróg Niekończący się deszcz fetoru unosi się nad Tokio w niedalekiej przyszłości. Ma to związek ze wskrzeszeniem starożytnego wroga. Los miasta znajduje się w rękach młodego, dobrze zapowiadającego się ninja, Yakumo. Przebijając się przez hordy cybernetycznych żołnierzy ninja i stworów nie z tego świata, Yakumo musi pogodzić się z przeznaczeniem, które dzieli z samym legendarnym Ryu Hayabusą. Czas uwolnić Tokio od starożytnej klątwy, która rzuciła to miasto na kolana.