Najlepszy miesiąc życia!
Wciel się w Louise w pełnej wyzwań drodze przez USA lat 60., aby zapewnić przyszłość swojemu dorastającemu synowi. Naucz Mitcha najważniejszych życiowych prawd w dzisiejszym, okrutnym momentami świecie. Co Właściwie Oznacza Bycie Matką? Odróżnianie dobra ode złego nigdy nie było łatwe, a tym bardziej jako samotna dwudziestokilkuletnia matka z przeuroczym ośmiolatkiem pod Twoją opieką. Podejmuj, tak jak w prawdziwym życiu, wybory, które , ukształtują Mitcha i to od nich będzie zależeć, kim Mitch stanie się, kiedy dorośnie. Dlaczego Jesteśmy Tacy, Jacy Jesteśmy? Odkrywaj przeszłość Louise i wyciągaj wnioski, dlaczego jej życie potoczyło się tak, jak widzisz to dzisiaj. Podejmuje trudne, niejednoznaczne decyzje, na które stać tylko ją i pokaż Mitchowi wszystko, co ten powinien zobaczyć, aby stać się samodzielnym, uroczym i wystarczająco odważnym mężczyzną gotowym na podbój świata. Wszystko Ma Swoje Konsekwencje Twoje decyzje NAPRAWDĘ mają znaczenie! Aby monitorować kierunek rozwoju Mitcha, patrz, jak każdy z Twoich wyborów oddziaływuje albo pozytywnie, albo negatywnie na 3 kluczowe statystyki: Praworządność, Pewność Siebie i Relacje. Każda z tych zmiennych wpływa na to, jakie zakończenie czeka Mitcha - jest ich w sumie 9 niezależnie do odkrycia! Każdy Ma Swoją Historię Lata 60. ubiegłego wieku były burzliwe na wiele sposobów - Lato Miłości, wojna w Wietnamie, zwycięzcy i przegrani ogromnych historycznych zmian. Canned Heat śpiewało “Going Up The Country”, Bob Dylan pytał “How Does It Feel” bez domu i mieszkając na ulicy. Podróżuj wzdłuż i wszerz kraju, spotykając na swojej drodze różnorakie postaci, które pomogą lub przeszkodzą Lousie w jej drodze do realizacji celu - w tym jedne z najbardziej kontrowersyjnych grup, o których wielu już zapomniało.