The Infectious Madness of Doctor Dekker
JESTEŚ psychiatrą, próbującym rozwiązać morderstwo podczas leczenia niezwykłych pacjentów zmarłego niedawno doktora Dekkera. Zadawaj pytania i zbieraj dowody, odkrywając tożsamość losowo generowanego mordercy, próbując zrozumieć chaos, który pozostawił. Zakaźne szaleństwo doktora Dekkera jest zagadką kryminalną Lovecraftian FMV, która daje graczom pełną swobodę kwestionowania podejrzanych poprzez wpisywanie własnych pytań lub wybieranie z wcześniej określonej listy. Będą też mieli pytania do Ciebie, ale uważaj na to, co mówisz. Twoje słowa ostatecznie przesądzą ich los, i Twój też! FMV - 1600+ pełnometrażowych filmów wideo w formacie HD. PRZYPADKOWY MORDERCA - Wybrany na początku gry w celu zwalczania spoilerów. DARMOWE WSTAWIANIE TEKSTU - Pytaj, o co chcesz, wpisuj pytania, wyrażenia lub po prostu słowa kluczowe. PROPOZYCJE PYTAŃ - Dodatkowy system pytań zoptymalizowany pod kątem konsoli. WIELORAKIE ZAKOŃCZENIA - Dowiedz się, kto jest winien i co przydarzy się Tobie i Twoim pacjentom... WIELE OPOWIEŚCI - 6 głównych podejrzanych i 5 pobocznych zadań. John Guilor (Oponent) PROSTY UI - Wyświetaj dowody, rób notatki, oglądaj powtórki i zobacz historię swoich pytań.