My Horse Stories
Załóż kowbojskie kozaki, wystylizuj nowego konia i ruszaj jak mistrzyni! Miałaś w planach wyluzować latem w NYC, ale plany się zmieniły. Jedziesz do odludnego Kentucky spędzić lato u babci na farmie ze stajnią pełną gwiazd. Szybko odkryjesz, że ta letnia przygoda ma ogromny potencjał! Farma stanie się twoim azylem, a więź z eleganckim wierzchowcem będzie rosnąć z każdym dniem. Razem napiszecie własną opowieść jeździecką! By wyprzedzić konkurencję i rządzić torami, trenuj wytrwale i zanurz się w sztuce jeździectwa. Twoje zaangażowanie postawi cię oko w oko z rywalkami i wymagającymi przeciwnikami, którzy sprawdzą twoje umiejętności i determinację. Dzięki intensywnym treningom zbudujecie nierozerwalną więź i stworzycie podwaliny legend, o których będzie się mówić latami! To nie tylko zacięte wyścigi i rywalizacja. W chwilach spokoju między treningami majestatyczne konie w stajni dodadzą otuchy i radości. Dbaj o nie, karm, czesz ich jedwabiste grzywy i zakładaj lśniące siodła, które podkreślą ich piękno. Funkcje: - Wyciśnij maksimum z końskiego lata i zostań mistrzynią - Codziennie trenuj z koniem do międzynarodowych zawodów - Rywalizuj w ekscytujących wyścigach na całym świecie - Zachwycaj publiczność niesamowitymi skokami - Ubierz się jak mistrzyni w najwspanialsze kowbojskie kozaki - Opiekuj się koniem Karmienie Pielęgnacja Wyraziste siodło - Wykonuj prace na farmie Koniec wymówek Babcia nie odpuści Rozwijaj farmę i buduj nowe obiekty - Pnij się w rankingu i daj rodzinie powód do dumy Skorzystaj z okazji! Kozaki na nogi, koń gotowy i niech to będzie historia, której się nie zapomina!