Mega Man X Legacy Collection 1+2
Sięgnij po zestaw 8 tytułów z pełnej akcji sagi Mega Man X! Sprawdź, co potrafisz, w nowym trybie X Challenge, stając do walki z dwoma straszliwymi bossami naraz. Zajrzyj do ogromnego muzeum z rzadkimi grafikami, katalogami klasycznych towarów, nostalgicznymi reklamami i mnóstwem innych atrakcji. Pakiet zawiera oddzielne pliki do pobrania z Mega Man X Legacy Collection i Mega Man X Legacy Collection 2.