Madden NFL 15
Dzięki nowym ulepszeniom gra Madden NFL 15 przekształca graczy w istny mur obronny, budzący respekt nawet najlepszych formacji ofensywnych w lidze NFL. Zupełnie nowe sposoby szybkiego podawania piłki, intuicyjny system chwytów, usprawniona logika stref krycia oraz nowe ujęcia z kamer zwiększają przyjemność czerpaną z gry. Dzięki nowemu silnikowi rekomendacji wykorzystującemu miliony meczów rozegranych przez społeczność graczy Madden rozgrywanie akcji będzie jeszcze ciekawsze. Gdy dodamy do tego zupełnie nowy sposób prezentacji meczów zainspirowany prawdziwymi transmisjami, otrzymamy prawdziwą ucztę dla miłośników tego sportu!