Lonely Mountains: Snow Riders - Supporter Bundle
The Lonely Mountains: Snow Riders - Supporter Bundle zapewnia dostęp do podstawowej wersji gry oraz dodatku Supporter Pack. Dodatek Supporter Pack zawiera następujący sprzęt: - Kurtka lotnicza z pasującymi spodniami - Kask i czapka z goglami narciarskimi - Dzianinowa czapka - Strój zawodnika w stylu retro - Nowe malowanie nart - Plecak Lonely Mountains - Medal Weź głęboki oddech, policz do trzech i... ruszaj! Lonely Mountains: Snow Riders to gra, w której poważne wyzwania są równoważone swobodną atmosferą. Mknij przez głęboki śnieg, suń po zamarzniętych jeziorach i wzbij się w powietrze, by wykonać spektakularne skoki, a do tego zabierz na przejażdżkę swoich znajomych. Snow Riders dodaje również zupełnie nową funkcję do świata Lonely Mountains – tryb gry wieloosobowej online! Zjeżdżajcie na dół w drużynowym trybie kooperacyjnym, dzielcie się w przemyślany sposób ograniczoną liczbą punktów kontrolnych lub rywalizujcie w zjeździe z zawrotną prędkością w trybie versus. Rozgrywka dostępna dla 2–8 graczy z rywalizacją międzyplatformową. Sprawdź, gdzie leży granica Twoich umiejętności w trybie solo. Wykonuj śmiałe sztuczki lub staraj się pobić swój czas, aby znaleźć się na tablicy wyników. Możesz też wybrać mniej uczęszczaną drogę, odkrywając skróty podczas zwiedzania stoku. Odblokuj nowy sprzęt, stroje i sztuczki podczas gry! Niezależnie od tego, czy szukasz wyzwania, czy relaksujących wakacji ze znajomymi, Lonely Mountains: Snow Riders to idealna zimowa forma wypoczynku.