Lonely Mountains: Snow Riders - Highlands
Wytycz swoją drogę przez złote lasy Ben Fiadhein. Odkryj starożytne ruiny, przemierzaj brzegi potężnych rzek, znajdź swoją drogę przez mgliste bagna i odkrywaj tajemnice zamku Rioghail. Funkcje: Nowe stoki Witamy w Ben Fiadhein – nowej, w pełni rozwiniętej górze Lonely Mountain, oferującej cztery trasy, każda z dwoma stokami. Nowe wyzwania Ponownie sprawdź swoje umiejętności i pokonaj nowe próby czasowe, wyzwania trikowe i swobodnej jazdy. Nowe nagrody Nowe wyzwania przynoszą świeże nagrody. Odblokuj wygodne jesienne ubrania, klasyczne kilty z wyżyn lub załóż średniowieczną zbroję*. Nowe tabele wyników W Lonely Mountains zawsze jest więcej niż jeden sposób na dotarcie do mety, więc każdy stok ma pełną obsługę tabeli wyników dla wszystkich trybów gry. Pełna obsługa gry wieloosobowej Trasy Highlands są dostępne jako część publicznych szybkich rozgrywek, ale tylko właściciele DLC mają dostęp do prywatnych wypraw. Trenuj samodzielnie lub z przyjaciółmi i wyprzedź konkurencję!" *nie zapewnia dodatkowej ochrony.