Little Triangle
Jedna gra na dwa zabawne i dopracowane tryby gry! Mały Trójkąt posiada tryb platformówki i tryb mini pola bitwy. Gra ma ponad 60 uroczych i zabawnych trójkątnych skórek, niezliczonych NPC-ów, w tym różnych bossów, bardzo zabawne projekty poziomów i różną mechanikę w trybie bitwy, która zrujnuje twoją przyjaźń. Gra jest bardzo łatwa do podjęcia i natychmiast zaczniesz się dobrze bawić. Jej celem jest bycie jedną z najbardziej zabawnych gier towarzyskich. Jest także świetna do gry w trybie dla pojedynczego gracza. Tryb platformówki skupia się na świetnym doświadczeniu skoku. Gracze mogą wybierać spośród dwóch poziomów trudności: hardcore lub casual. Możesz grać solo lub mieć maksymalnie czterech przyjaciół, którzy dołączą w trybie wieloosobowym. Jedynym sposobem, w jaki gracz może poruszać się po mapie, jest użycie podwójnego skoku, który może być wymagający i trudny, zwłaszcza, że każdy poziom dramatycznie się zmienia. Tryb mini pola bitwy to zabawne doświadczenie na mapach z różnymi mechanizmami, możesz poruszać się i skakać tak, jak w trybie platformówki. Jest to część, którą gracze najczęściej odtwarzają. Tryb ten zapewnia wiele frajdy i zabawy, dla Ciebie i Twoich znajomych. Tak samo, jak w trybie platformówki, w każdej bitwie może walczyć 2-4 graczy. Możesz atakować, skacząc na głowę przeciwnika lub używając wszystkich rodzajów broni i mechaniki każdej z map.