Little Strays 2
Świat ponownie pogrążył się w ciszy. Ulice opustoszały, światła zgasły - a to, co pozostało, należy teraz do czegoś innego. Wciel się w odważnego bezdomnego kota i wyrusz na misję ratowania zagubionych kociąt, dostarczania jedzenia potrzebującym oraz pomagania innym kotom przetrwać w mieście opanowanym przez nowe zagrożenia. Rojące się owady pełzną po zaułkach, a niebezpieczne psy patrolują ruiny fabryk i ulic. Aby przeżyć, musisz polegać na skradaniu się, szybkości oraz wsparciu innych bezdomnych kotów, które wciąż wierzą w nadzieję. W LITTLE STRAYS 2 LICZY SIĘ WSPÓŁPRACA. Dołącz do znajomego w pełnym trybie kooperacji dla dwóch graczy, eksploruj zrujnowane dzielnice, rozwiązuj zagadki i chrońcie się nawzajem przed czającymi się zagrożeniami. Od zalanych kanałów po zapomniane laboratoria - każda lokacja skrywa sekrety, a każdy uratowany kot przybliża miasto o krok do ponownego życia. Świat może być opanowany przez zło… ale odwaga wciąż miauczy w ciemności.