Let's Cook Together
Ty i twój partner – początkujący szefowie kuchni – trafiacie do dość niepraktycznej komercyjnej kuchni. Jesteście oddzieleni od siebie długim blatem, a produkty i urządzenia, których potrzebujecie oboje, znajdują się po przeciwnych stronach pomieszczenia. Waszym zadaniem jest współpraca – wspólne gotowanie i realizowanie zamówień na pyszne gorące jedzonko. Siekaj, mieszaj oraz smaż wszystko, co możesz, i równocześnie rzucaj partnerowi (lub w partnera) potrzebne mu składniki. Udowodnij, że gotowanie to bułka z masłem, o ile robicie to wspólnie!