Leatherface
Niezaspokojony głód Leatherface’a zawiódł go już w wiele dziwnych miejsc. Niedawno rzeźnik przekroczył próg wirującego pośród fioletowego blasku portalu i znalazł po drugiej stronie nowy świat, a w nim całe chmary kulinarnych ciekawostek. Teraz wyposażony w swoją wierną piłę Leatherface spędza czas, zarzynając wszystkich wspaniałych wojowników, którzy wejdą mu w paradę.