Lacuna - A Sci-Fi Noir Adventure
Kolejny papieros wpada do otchłani. Powoli wschodzi słońce, którego promienie odbijają się od morza budynków poniżej. Spoglądam na gwiazdy ostatni raz, zanim całkiem znikną. Nie dają żadnych wskazówek. Mają wszystko w d*pie. Muszę samodzielnie podjąć tę decyzję i muszę to zrobić szybko. Problem polega na tym, że nie wiem jak. Nigdy nie wiedziałem, dlaczego robię to, co robię. Naprawdę. Skończył się czas na myślenie. Muszę iść. Oto twoja historia Nazywasz się Neil Conrad i jesteś agentem CDI. Po tym, jak budzą cię wieści o morderstwie, rozpoczynasz pracę nad sprawą, która niebawem wywróci do góry nogami twoje życie i cały Układ Słoneczny. Zadawaj pytania, zbieraj dowody i układaj kawałki układanki, aż wyjdzie na jaw brzydka prawda... albo i nie. Żadnych powtórek Historia rozgałęzia się i kończy w oparciu o twoje działania. Nie możesz niczego cofnąć. Oczywiście możesz pognać na sam koniec – jeśli jesteś gotów zapłacić cenę. Rozegraj karty właściwie, a może wyjdziesz z tego cało. Jak daleko się posuniesz? Niektóre pytania nie mają prawidłowej odpowiedzi. Czy sprzedasz przyjaciela, żeby ocalić swoją rodzinę? Czy przedłożysz bezpieczeństwo publiczne nad bezpieczeństwo ukochanej osoby? Czy utrzymasz pokój, czy też ujawnisz okrutną, druzgocącą prawdę, która odmieni świat? Masz ochotę na grę przygodową typu wskaż i kliknij? Chociaż klasyczne gry cieszyły się popularnością w swoich czasach, Lacuna eliminuje wiele utartych schematów występujących w innych grach przygodowych, oferując!