Between Horizons
Fabuła „Between Horizons” rozgrywa się na pokładzie Zephyra, okrętu pierwszej generacji zmierzającego ku nowej gwieździe. Wcielasz się w Stellę, która urodziła się na statku przed 24 laty i przejęła niedawno po ojcu stanowisko kierowniczki ochrony. Rozwikłaj spisek stojący za incydentem, który grozi zburzeniem ładu społecznego na Zephyrze i udaremnieniem jego misji. „Between Horizons” to współczesna gra przygodowa w pikselowej oprawie graficznej 2,5D, która oferuje wielowątkową fabułę w częściowo otwartym świecie. Zespół ze studia DigiTales wcielił w życie szereg wniosków z prac nad swoim pierwszym tytułem, „Lacuną”, jak też sprawdzonych rozwiązań z gier detektywistycznych, tak aby zmaksymalizować podmiotowość gracza w toku śledztwa. Fabuła zachowuje przy tym napięte tempo, skłaniające gracza do przewartościowania moralnej busoli i podejmowania coraz trudniejszych wyborów w trakcie, gdy sytuacja na statku wymyka się spod kontroli. – Nowy wymiar wrażeń: „Between Horizons” łączy detektywistyczną rozgrywkę z rozwidlającą się fabułą sci-fi we wciąż rozrastającym się środowisku z gatunku Metroidvanii. – Samodzielne rozwiązywanie spraw: elastyczny system dowodów pozwala graczom przypisywać do spraw poszlaki, konfrontować z nimi mieszkańców statku oraz przedkładać sprawy wraz ze zgromadzonym materiałem dowodowym. Wszystkie poszlaki znalezione na pokładzie okrętu są ze sobą powiązane, ale wyzwanie stanowi ich połączenie w całość. – Jakim kosztem?: wciągająca i wiarygodna fabuła sci-fi porusza szereg nieoczywistych kwestii, zachęcających graczy do rozważań nad odpowiedzialnością międzypokoleniową w starciu z wolnością osobistą. – Nowa perspektywa: niepowtarzalna i piękna szata graficzna „Between Horizons” stanowi eklektyczne połączenie ponadczasowej grafiki pikselowej, środowisk 3D i współczesnych efektów wizualnych. – Porażka wchodzi w rachubę: gra nie oferuje drugiej szansy – wdrożenie niewłaściwych rozwiązań oznacza ciąg dalszy fabuły oraz niesie ze sobą konsekwencje dla gracza. Nowy, poprawiony system automatycznego zapisu uniemożliwia powrót do wcześniejszych stanów gry, a rozwidlenia i zakończenia fabuły ulegają zmianom na podstawie nieodwracalnych wyborów gracza.