Kolekcja startowa do Minecrafta
To zestaw świetnie dobranej zawartości, który prezentuje możliwości Minecrafta i obejmuje między innymi: Miks – Mity greckie, Zestaw tekstur plastikowych, Zestaw skórek 1 i Zestaw skórek złoczyńców. 700 monet Minecoins! Wydaj je na zakup map, skórek, zestawów tekstur i innych elementów na rynku wewnątrz gry!