Minecraft: Dragon Ball Z
Walcz jako ulubiona postać Dragon Ball Z w tym wybuchowym DLC! Opanuj kultowe ruchy, walcz na legendarnych arenach z serii i zobacz, kto dominuje na polu bitwy.