Minecraft: Transformers
Na tej epickiej mapie przygodowej Transformers jest więcej, niż mogłoby się wydawać! Wciel się w uwielbiane przez fanów Autoboty, takie jak Optimus Prime i Bumblebee, starając się powstrzymać dobrze znanych wrogów, takich jak Megatron i Starscream. Przenieś swoje bitwy na wyższy poziom dzięki różnorodnym blokowym blasterom i wskocz do kooperacyjnego trybu wieloosobowego, aby wspólnie ze znajomymi podjąć walkę o wolność. Autoboty, do boju!