Jurassic World Evolution 2: przedsprzedaż
Zamów przedpremierowo, aby zdobyć trzy unikalne skórki do pojazdów inspirowane filmem Zaginiony świat: Jurassic Park z 1997 r. Korzystaj z nich, dowodząc zespołem strażników, zespołem przechwytującym lub mobilną jednostką weterynaryjną w trybie wyzwania oraz trybie piaskownicy i poczuj się jak w filmie! Jurassic World Evolution 2 to długo oczekiwana kontynuacja przełomowej symulacji zarządzania firmy Frontier z 2018 roku, Jurassic World Evolution, oferująca zupełnie nową kampanię fabularną z postaciami, którym głosu użyczyli członkowie obsady filmów z serii Jurassic World, ekscytującymi nowymi funkcjami, czterema wciągającymi trybami gry i rozszerzoną listą majestatycznych dinozaurów. Oryginalna historia w jurajskim świecie Zanurz się w fascynującej i oryginalnej historii osadzonej w świecie Jurassic World, której akcja rozgrywa się po wstrząsających wydarzeniach znanych z Jurassic World: Upadłe królestwo. Współpracuj z kultowymi postaciami z filmów, w tym dr. Ianem Malcolmem (któremu w angielskiej wersji językowej głosu użycza Jeff Goldblum) i Claire Dearing (której w angielskiej wersji językowej głosu użycza Bryce Dallas Howard), i przewódź staraniom na rzecz kontrolowania, ochrony i wyłapywania dzikich dinozaurów, które obecnie szaleją w USA. Stwórz własny jurajski świat Przejmij kontrolę dzięki zaawansowanym narzędziom do zarządzania i kreatywnym opcjom. Zbuduj szereg możliwych do spersonalizowania budynków i zatrudnij nowych naukowców, a także ukształtuj swój park tak, aby spełniał potrzeby zarówno gości, jak i dinozaurów. Uwolnij swoją kreatywność w trybie piaskownicy lub sprawdź swoje umiejętności w trybie wyzwań, radząc sobie z różnymi klęskami żywiołowymi w różnych lokalizacjach. Poznaj teorię chaosu Odtwórz najważniejsze sceny ze swoich ulubionych filmów – ale w nieco zmienionych wersjach. Poznaj hipotetyczne scenariusze oparte na kultowych filmach Jurassic World i Jurassic Park rozgrywające się w dobrze znanych lokacjach ze wszystkich pięciu części cyklu. Zanurz się w świecie Jurassic World i obserwuj rozwój wydarzeń po przejęciu kontroli. Odkryj majestatyczne dinozaury Jurassic World Evolution 2 to ponad 75 różnych prehistorycznych gatunków, w tym niezwykle wyczekiwane gady latające i morskie. Zwierzęta te zdają się być żywe jak nigdy dotąd, gdy zdobywają terytoria, walczą o dominację i inteligentnie reagują na otaczający je świat. Wykorzystuj bioinżynierię, aby zmieniać dinozaury za pomocą nowych, odważnych kolorów, i modyfikuj ich geny, aby odblokowywać różne cechy.