Zestaw „Revolutionary Spirit” zawiera: - Skórkę „Red Skull” do motocykla - Skórkę „Golden” do pistoletu - Wczesne odblokowanie przedmiotów: strzelba snajperska, luneta snajperska i zdalnie detonowane ładunki wybuchowe dla Twojej postaci w trybie kooperacji. Dostępny tylko w cyfrowej wersji zestaw „Liberty” zawiera zbroję Liberty oraz hełm żołnierza KPA! Homefront: The Revolution to strzelanka pierwszoosobowa z otwartym światem, w którym musisz zapoczątkować rewolucję i poprowadzić Ruch Oporu, stając do nierównej walki partyzanckiej przeciwko lepiej zorganizowanym i uzbrojonym oddziałom wojskowym. Dynamiczny, ewoluujący świat reaguje na Twoje działania. Poprowadź Komórkę Oporu i rozpocznij powstanie przeciwko okupacji, nakłaniając obywateli do walki. Tryb jednoosobowy to jednak dopiero początek - w trybie kooperacji możesz wraz z przyjaciółmi stworzyć własną Komórkę Oporu i zdobyć sławę Bohatera Rewolucji.