The Voice of Freedom
Jesteś Benjaminem Walkerem, bohaterem ruchu oporu i najbardziej poszukiwanym człowiekiem w Ameryce. Tym razem ryzykujesz wszystko, aby przeprowadzić akcję w Filadelfii i wzniecić rewolucję, która zmiecie KAL z powierzchni ziemi i wywrze krwawą zemstę. Jeżeli zawiedziesz, zginie wszelka nadzieja na odzyskanie wolności...