Hollow
„Nigdy nie obchodził mnie ten statek… po prostu… chciałem odnaleźć siebie. Musiałem. Coś w głębi mojego umysłu – w głębi mojej duszy – ciążyło mi, starało się zrozumieć to wszystko. Smutna prawda jest taka, że nigdy nie dało rady. Ja nie dałem rady. Nadal nie pamiętam, kim jestem”. Witaj, potencjalny członku załogi! Witaj na Shakhter-1, pierwszym górniczym statku kosmicznym, który zbiera zasoby z atmosfery Jowisza! Shakhter-1 zaopatruje pozbawioną zasobów Ziemię. Dzięki Shakhter-1 nie musimy już polegać na węglu czy ropie! Nadal nie przekonuje cię to do Shakhter-1? „Nawet nie wiem, czy to się wcześniej wydarzyło. Ja, tutaj, opowiadający tę samą historię… Z pewnością nie. Pamiętałbym… prawda?” Shakhter-1 pozwala na nowy start wśród gwiazd! Na Shakhter-1 wszyscy są ważni! Wszyscy mają pracę! Wszystkie dzieci mają równe szanse! Jesteśmy pewni, że Shakhter-1 będzie dla was miejscem, w którym zbudujecie wspaniałą przyszłość dla waszych rodzin! „Jedyne, czego mogę być naprawdę pewien, to to ciągłe uczucie, które mam w głębi siebie. Jestem pusty. Całkowicie pusty”. W „Hollow” wcielasz się w jednego z pilotów, którzy transportują cenne zasoby ze statku Shakhter-1 na Ziemię. Pewnego dnia budzisz się w kapsule ratunkowej dryfującej w pobliżu placówki. Nie potrafisz przypomnieć sobie, kim jesteś ani jak się tam znalazłeś… Jedyne, co pamiętasz, to kod dokujący dla autopilota – do doku kapsuł nr 6. Gdy trafiasz na pokład Shakhter-1, staje się jasne, że coś jest bardzo nie w porządku. Załoga zaginęła, a cała placówka ma poważne problemy z zasilaniem. Gdy zaczynasz odkrywać przerażające tajemnice statku, Shakhter-1 zaczyna grozić ci utratą tożsamości, zdrowia psychicznego, a ostatecznie – życia. Najgorsze zło to takie, które zna nas lepiej niż my sami. Największy koszmar to ten zrodzony z naszej przeszłości, uczuć, strachu i bólu.