Gord - Deluxe Edition
Wyjdź poza bramy z Gord Deluxe Edition. Gord to gra strategiczno-przygodowa w klimatach dark fantasy osadzona w pełnym niebezpieczeństw, opustoszałym świecie zainspirowanym słowiańską mitologią. Musisz budować, aby przetrwać ataki plugawych stworzeń. Zwycięstwo będzie jednak wymagało poskromienia ciemności kryjącej się za bramami. Król rozkazuje Ci zapanować nad nieokiełznanym światem poprzez budowanie i rozwijanie osad w obliczu oporu ze strony najeźdźców, potworów i innych przeciwników. „Nie ustępuj” to scenariusz specjalny polegający na obronie przed kolejnymi falami wrogów. Broń grodu przed coraz silniejszymi falami wrogów. Przygotuj się do obrony i staw czoła nadchodzącej inwazji!