Gods Will Fall - Valiant Edition
Jesteś ostatnią nadzieją ludzkości Bogowie nękają ludzkość swoimi rządami od tysiącleci. Zadając ludziom okrutne cierpienia, żądają ich posłuszeństwa i ślepej wiary w imię przysięgi wierności, jaką musi złożyć każdy mężczyzna, każda kobieta i każde dziecko. Tych, którzy nie ulegają woli bogów, czeka powolna i okrutna śmierć. Sprawdź, jakie wyzwania czekają śmiałą drużynę wojowników, którzy desperacko usiłują wyrwać ludzkość spod jarzma bogów. Zdolni władać bronią mężczyźni i kobiety, którzy zbyt długo znosili brutalne rządy bogów, zostają powołani do twojego klanu 8 ocalałych Celtów. Wyruszą do walki przeciwko legionom straszliwych bestii i stworów, które zamieszkują w piekielnych dominiach każdego z bogów. Twoja osobista opowieść powstaje z każdą podejmowaną decyzją. Osiągając sukces, staniesz się świadkiem narodzin legendy. Porażka oznacza koniec życia śmiałków. Valiant Edition zawiera pakiet do pobrania „The Valley of the Dormant Gods” Cechy: Troje nowych bogów Wkrocz do dominiów nowych straszliwych bogów i walcz o życie. Każdą z tych niezbadanych, piekielnych krain zamieszkują odrażające roje stworów. To będzie ciężka próba dla twoich umiejętności. Nowe klasy broni Zagraj dwoma nowymi typami barbarzyńskich wojowników. Każdy dysponuje unikalnym i zabójczym stylem walki. Nowe przedmioty Wykorzystaj obfitość nowego wyposażenia i zapasów, które pomogą twojemu klanowi w bitwie i zmienią losy wojny. Nowe umiejętności Nowe metody walki wręcz jeszcze bardziej rozwiną umiejętności twoich wojowników i umożliwią wybór odpowiedniego bohatera do nadchodzącej bitwy. Dodatki w Nadświecie Przemierzając błogi Nadświat, miej oczy szeroko otwarte. Szukaj ukrytych sekretów, które są rozsiane po tej spokojnej krainie. Strój wojownika Odziej swój klan w najlepsze bitewne stroje i nakrycia głowy, aby wyruszył do walki z większym animuszem! Zawartość The Valley of the Dormant Gods będzie publikowana cyklicznie po premierze jako trzy nowe poziomy w grze. Na każdym poziomie poza premiową zawartością pojawi się nowy bóg.