Code HorizonSymulatory
Wyrusz w realistyczną podróż górniczą, która oddaje trud, wyzwania i nagrody prawdziwej pracy przy wydobyciu złota. Zbuduj swoją operację od zera i wspinaj się ku dobrobytowi dzięki umiejętnościom, strategii i potężnym maszynom. Gold Mining Simulator: Gems & Glory – Odkryj nową, bogatą w klejnoty działkę pełną sekretów, zagrożeń środowiskowych, ukrytych kopalni jaskiniowych oraz wszechstronnej koparko-ładowarki zapewniającej bardziej dynamiczny rozwój we wczesnej fazie gry. Gold Mining Simulator: Mini Mining Machines - zmniejsz skalę zachowując emocje! Przyjrzyj się bliżej górnictwu dzięki bardzo szczegółowym mini maszynom zaprojektowanym do skomplikowanych operacji. Te nowe narzędzia, idealne do ciasnych przestrzeni i precyzyjnej pracy, zrewolucjonizują twoje strategie wydobywcze.