Gallipoli - Ottoman Empire Edition
Zafer Bizim Olacak! Kup Gallipoli oraz dwa zestawy elementów kosmetycznych dla Imperium Osmańskiego, by przygotować się do odparcia najeźdźców. Każdy pakiet zawiera dwa zestawy mundurów, a także opcje dostosowywania wyglądu twarzy i wyposażenia dla oddziałów oraz kultur Imperium Osmańskiego z okresu I wojny światowej. Wszystkie przedmioty wiernie odzwierciedlają rzeczywiste wyposażenie używane podczas I wojny światowej. Zapoznaj się z opisem poszczególnych pakietów, by dowiedzieć się więcej o ich zawartości.