Gallipoli - Sunburnt Pack
Pakiet „Sunburnt” wprowadza nową odzież (a właściwie jej brak!) jako opcję dla brytyjskich żołnierzy ścierających się z Imperium Osmańskim w gorącym klimacie. Front zachodni zasłynął z deszczu i błota, jednak żołnierze walczący na Bliskim Wschodzie mieli do czynienia z zupełnie innymi warunkami. W wysokich temperaturach wielu żołnierzy uznało, że ich mundury są zbyt niewygodne. Dlatego nowe opcje dla Brytyjczyków uwzględniają całkiem odkrytą klatkę piersiową z nieśmiertelnikami na szyi. Oficer może wybrać koszulę z podwiniętymi rękawami lub w pełni sznurowane stuptuty. Wśród nowych opcji odzieżowych dostępne są również nakrycia głowy – hełm Wolseley oraz czapka P1905 z osłoną „Neck Curtain”, która chroni kark przed słońcem. Oficerowie otrzymają wersję „Observer” zestawu oficerskiego Sam Browne zawierająca lunetę sygnalisty w skórzanym etui. Piechurzy mają do wyboru zestaw pasów nośnych Pattern 1903 wraz z dodatkową manierką. Dodano również nowy wariant sylwetki postaci – „Albert”. Widać u niego oznaki bolesnych oparzeń słonecznych i odwodnienia. Ten pakiet daje również wszystkim frakcjom dostęp do słynnych wąsów „Kitchener” i „French”, gogli motocyklowych oraz fajki. Zestaw „Sunburnt” zawiera: 1 twarz dla żołnierzy brytyjskich i ANZAC – „Albert”, z widocznymi oparzeniami słonecznymi oraz spierzchniętymi ustami. 2 rodzaje wąsów dla wszystkich frakcji – „Kitchener” i „French”. 2 dodatki do twarzy dla wszystkich frakcji – gogle motocyklowe i fajka. 2 nakrycia głowy dla żołnierzy brytyjskich i ANZAC – hełm Wolseley i czapka Pattern 05, oba elementy z osłonami karku. 2 elementy wyposażenia dla żołnierzy brytyjskich i ANZAC – sprzęt „Observer” z zestawu oficerskiego Sam Browne oraz pasy nośne Pattern 1903 webbing z dodatkową manierką. 2 rodzaje odzieży wierzchniej dla żołnierzy brytyjskich i ANZAC – odkryta klatka piersiowa z nieśmiertelnikami oraz koszula z podwiniętymi rękawami. 2 rodzaje dolnych części munduru dla żołnierzy brytyjskich i ANZAC – w tym w pełni sznurowane stuptuty.