Gallipoli - Light Horse Pack
Pakiet inspirowany żołnierzami Australian Light Horse wprowadza nowe opcje mundurów, nakryć głowy oraz wyposażenia dla sił ANZAC. Jako część Australian Imperial Force (AIF) jednostka Light Horse walczyła zarówno konno, jak i pieszo w licznych bitwach na półwyspie Gallipoli oraz na Bliskim Wschodzie. Słynna tunika 1. Dywizji zawiera naszywki jednostki, metalową odznaką Light Horse na epoletach oraz bryczesy kawalerii. W zestawie znajdują się też stuptuty Stohwasser noszone przez żołnierzy Light Horse, w tym wersja z ostrogami. Dodatkowo dołączono wersję słynnej koszuli „Greyback” z podwiniętymi rękawami. W zestawie można znaleźć dwie charakterystyczne wersje kapelusza slouch hat zdobione piórami emu. Dostępne są również dwa warianty pasów Pattern 1903 webbing używanych przez Light Horse, w tym kawaleryjski pas amunicyjny o większej pojemności. W pakiecie jest też nowy wariant sylwetki – „William”. Zahartowany weteran poprzednich konfliktów. W zestawie znajdują się dwa typy wąsów dla wszystkich frakcji, które nawiązują do stylu kawalerii na przestrzeni wieków. Cienkie wąsy „Pencil” oraz imponujące wąsiska, jakie nosił Harry Chauvel – generał Australian Light Horse. Kolejne dodatki to nowa fajka i papieros dopalony do połowy. Zestaw Light Horse zawiera: 1 twarz dla żołnierzy brytyjskich i ANZAC – „William”. 2 rodzaje wąsów dla wszystkich frakcji – „Pencil” i „Chauvel”. 2 dodatki do twarzy dla wszystkich frakcji – fajka i papieros dopalony do połowy. 2 nakrycia głowy dla żołnierzy ANZAC – kapelusz Australian Light Horse slouch hat w wersji z paskiem pod brodą oraz z odchylonym rondem. 2 opcje wyposażenia dla żołnierzy brytyjskich i ANZAC – „pełne” i „minimalne” pasy Australian Light Horse Pattern 03 webbing. 2 rodzaje odzieży wierzchniej dla żołnierzy brytyjskich i ANZAC – tunika Australian Light Horse oraz koszula Greyback z podwiniętymi rękawami. 2 rodzaje dolnych części munduru dla żołnierzy brytyjskich i ANZAC – kawaleryjskie bryczesy i stuptuty Stohwasser.